NOVOSTI!

Drage mame i tate, želimo da vas obavestimo da je 20.10.2015. vrtić Dvorištance dobio status Predškolske ustanove i novo ime, Veselo dvorištance. Za upis u našu ustanovu sada možete koristiti subvencije Grada Beograda. Detaljnije informacije možete videti na strani SUBVENCIJE.
Vaše Veselo dvorištance

21.8.13

Proleće i Uskrs 2013

   U proleće smo primetili da su nam se vratile rode, a poželeli smo da neku vidimo i u našem vrtiću. Uz pomoć plastičnih cevčica za sokić, kartona, crne, bele i narandžaste boje, rode su se i ovog proleća doselile i u Dvorištance.


A zatim se približio Uskrs i jednoga dana u našem vrtiću se desilo nešto veoma neobično. Pojavilo se jedno veeeeliko šareno jaje.


Dok smo se divili njegovim divnim bojama, pojavilo se jedno veeeliko obično jaje i upitalo:

Obično jaje: Ko si ti? Ličiš na jaje, ko ti tako lepe boje dade?
Šareno jaje: Uz moje šarene boje koje divno mi stoje, od danas se zovem Šarenica, obojila me devojčica Danica.
O.J.: Tako mi se tvoj izgled sviđa, u kokšinjcu se takvo jaje nikad ne viđa.
Š.J.: Ovakvu šarenicu ne nose ni koke, ni guske, ni patke, već pre Uskrsa do gnezda deca dojure! I mene su izvadili iz gnezda od trave i vidi šta od mene naprave, čarobnu šarenicu!
O.J.: I ja bih želeo postati čarobna šarenica, ali kako?
Š.J.: Vrlo lako ja ću ti u tvojoj želji pomoći. (A zatim je Šarenica povikao) Ako želite baš svi znati i ovo jaje želi Šarenica postati. Drugari, da li želite da pomognete mom drugu da postane Šarenica?

Naravno da smo mu pomogli. Imali smo puno šarenog papira i flomaster, a kako je izgledalo novo lice i dve Šarenice, pogledajte i sami:


No comments:

Post a Comment